şekli ile söylenecek pek şey yok.. hazır bir sistem ve tema.. renkler uyumlu, gözü yoran bir şey yok..

içerik de gayet doyurucu.. güzel..

ben de şavşat'lıyım bu arada baba savaş, anne çavdarlı köyü.. benim de bir çavdarlı köyü projesi var ama, ne zaman hayata geçecek bilmiyorum