• 11-09-2012, 22:25:27
    #1


    Merhaba arkadaşlar..
    5 Temmuzda 2 arkadaş kurduğumuz forumu geçen sürede kapatma kararıda aldık ama sonradan ben devraldım..
    Webmaster forumları arasında bir farklılık yaratmak istemekteyiz, amacımız bu sektörden para kazanmak vs. de değil.. İstediğimiz bir ortam olsun webmasterler için oluşturulmuş güzel bir yer olsun.. Bunu istemekteyiz..

    Bu yüzden bu forumu kurduk..

    Şuan için 2 Yönetici 1 Genel Moderatör 5 Kategori Moderatörü ile oluşan bir ekibimiz var..

    Pes etmeyi düşünmüyoruz olmuyor deyip 2 ay sonra forumu kapatmak gibi bir niyetimiz de yok..
    Neden geleyimki farkınız ne derseniz gerek kategorilerimiz bölümlerimiz olsun herşey belirli bir düzen düşünülerek yapılandırıldı.. Söylediğim gibi farklılık yaratmak istiyoruz

    Olana kadar uğraşacağız

    Konuda herkes webmaster forumu açıyor filan gibi cevaplar istemiyorum..
    Tek tek raporlayacağım..
    Site hakkında söylemek istediğiniz bir şey varsa buyrun yazın tartışalım ama dediğim gibi tutmaz yazık uğraşmayın 2 ay sonra kapanır vs yorumları sevmiyorum kimse sizi yorum yapmaya zorlamıyor..

    Ekibimizde eksiklerimiz var eğer bize destek olmak isterseniz ulaşırsanız sevinirim..

    Neden bir webmaster forumunda webmaster forumu tanıtıyorsunuz diyenler olacaktır elbet baştan söyleyeyim..
    Başka nerede tanıtabilirim.. Webmasterlere başka nereden ulaşabilirim

    Forumumuza gitmek için : PlusOOO Webmaster Forumu

    Herkesi Bekliyoruz!
  • 12-09-2012, 07:49:16
    #2
    Bu siteyi sürekli forumlarda satılık olarak görüyordum, inşallah istediğiniz yerlere gelirisniz.
  • 18-09-2012, 00:43:37
    #3
    savaskursun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu siteyi sürekli forumlarda satılık olarak görüyordum, inşallah istediğiniz yerlere gelirisniz.
    Siteyi kapatma kararı almıştık ortak açtığımız diğer arkadaş bir arkadaşına satmış alan arkadaş tekrardan satılığa çıkarmış..
    Baktım içim elvermedi..
    Tekrardan ben aldım

    Olay karışık yani biraz
  • 18-09-2012, 01:08:27
    #4
    tasarımı hoşmuş hayırlı olsun =)
  • 18-09-2012, 02:10:45
    #5
    Diğer açılan webmaster forumlarından tasarımı çok farklı olmuş, tutulmasanız bile boşverin dursun bir kenarda ; tasarım güzel hayırlı olsun.
  • 18-09-2012, 20:20:46
    #6
    FuNch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tasarımı hoşmuş hayırlı olsun =)
    Teşekkürler..

    Cinan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diğer açılan webmaster forumlarından tasarımı çok farklı olmuş, tutulmasanız bile boşverin dursun bir kenarda ; tasarım güzel hayırlı olsun.
    Teşekkürler..

    Bir fark oluşturmak istedik..
    Kapatmayı düşünmüyorum asla..
    Tutulana kadar elimden geleni yapacağım