tasarımı hoşmuş hayırlı olsun =)
Teşekkürler..
Diğer açılan webmaster forumlarından tasarımı çok farklı olmuş, tutulmasanız bile boşverin dursun bir kenarda ; tasarım güzel hayırlı olsun.
Teşekkürler..
Bir fark oluşturmak istedik..
Kapatmayı düşünmüyorum asla..
Tutulana kadar elimden geleni yapacağım