• 04-08-2005, 03:24:44
    #28
    Misafir
    güzel düşünce takdir ettim görüşünü

    arhanx yeterince kirlettin konuyu yeterli
  • 04-08-2005, 03:37:09
    #29
    Misafir
    Kısa Ve Öz Cevap

    İlkayın yerinde olsam şu cevabı verir ve bırakırdım tartışmayı

    "Dinime Küfreden, Bari Müslüman Olsa"
  • 04-08-2005, 04:45:26
    #30
    ilkay adlı üyeden alıntı:
    Ulen koyacağınıza üye olun bee

    Dostum üye ol diyorsunda senin forum webmasterleri aldıran bi forum değilki.

    Hayırlı Olsun...

    iyi çalışmalar..
  • 04-08-2005, 04:56:56
    #31
    Üyeliği durduruldu
    sen konuyu ne zaman açtın yav , neyse bi daha tebrik edelim. hayırlı olsun
  • 04-08-2005, 05:01:20
    #32
    Üyeliği durduruldu
    arhanx adlı üyeden alıntı:
    sen ilk once kendini adam et,siten farksiz.. ayni...
    arhanXxX hiç olmazsa siteyi kendisi yapmış.. doğru sen sitelerini kendin yapmadığın için senin için farklı gelmiş olabilir
  • 04-08-2005, 05:10:51
    #33
    Misafir
    ne bu ya bi wasger daha mı çıktı piyasaya arhanx diye.
  • 04-08-2005, 09:42:44
    #34
    Misafir
    dizayn1st adlı üyeden alıntı:
    ne bu ya bi wasger daha mı çıktı piyasaya arhanx diye.
    Hani Sen Karışmayacaktın, gene dayanamadın demi
  • 06-08-2005, 01:30:18
    #35
    Üyeliği durduruldu
    arhanx adlı üyeden alıntı:
    sen ilk once kendini adam et,siten farksiz.. ayni...
    Seni adam yerine koyup sana cevap verende kabahat... Birdaha karşıma çıkma sakın...
  • 11-08-2005, 13:02:18
    #36
    Üyeliği durduruldu
    www.forumklas.com 'un webmaster bölümünü sadece webmastarların mesaj bırabileceği bir şekilde tekrar düzenlemiş bulunuyoruz. Yeni düzenlemeyle webmastar arkadaşlar normal üye olduktan sonra admin'e özel masaj göndermek suretiyle forumda kayıtlı bulunan "webmaster üyelerimiz'den" en az birini refarans göstererek başvuruda bulunabilirler. Gerekli incelemden sonra "webmaster üyeliği" kabul edilen üyemiz diğer üyelerimizden farklı renkte nickname ile giriş yapabilecek ve mesaj bırakabilecektir.

    Not: Normal üyelerimiz webmaster bölümünde bırakılan mesajları okuyabilirler.