Çileforum - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Çileforum
13
●
1.720
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Web Siteleri - Site Tanıtımı
Çileforum
1
2
20-05-2006, 14:46:31
#10
selim61
Üyeliği durduruldu
usekes adlı üyeden alıntı:
radyo dinlemek istemiosan firefox kullan demek nası bi tavsiyedir anlamadım
bi de sitende nie kore dil paketi istio onu da çözebilmiş deilim...
sitede üstte frame olarak açılan radyo sadece internet explorerda çalışıyor, firefoxta çalışmıyor denemeden yorum yazmayın!
20-05-2006, 14:55:04
#11
desperrado
Burda çile derken Hz. Aliyi ve Kerbelayımı öne çıkardın.Dini motiflerimi ele alacaksın.
20-05-2006, 23:24:09
#12
yzaydn
Ya cidden çok saçma bi öneri olmuş firefoks yükle... :_))))
20-05-2006, 23:32:23
#13
Ergun
güzel birçok foruma göre ibret verici başarıların devamını dilerim.
21-05-2006, 01:08:03
#14
selim61
Üyeliği durduruldu
yzaydn adlı üyeden alıntı:
Ya cidden çok saçma bi öneri olmuş firefoks yükle... :_))))
öneri yapmadım yükle hiçbir yerde yazmıyor ilk sen yazdın
denedin mi diye sordum
Anlama kıtlıgı mı çekiyorsun!
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler