• 20-05-2006, 14:46:31
    #10
    Üyeliği durduruldu
    usekes adlı üyeden alıntı:
    radyo dinlemek istemiosan firefox kullan demek nası bi tavsiyedir anlamadım

    bi de sitende nie kore dil paketi istio onu da çözebilmiş deilim...
    sitede üstte frame olarak açılan radyo sadece internet explorerda çalışıyor, firefoxta çalışmıyor denemeden yorum yazmayın!
  • 20-05-2006, 14:55:04
    #11
    Burda çile derken Hz. Aliyi ve Kerbelayımı öne çıkardın.Dini motiflerimi ele alacaksın.
  • 20-05-2006, 23:24:09
    #12
    Ya cidden çok saçma bi öneri olmuş firefoks yükle... :_))))
  • 20-05-2006, 23:32:23
    #13
    güzel birçok foruma göre ibret verici başarıların devamını dilerim.
  • 21-05-2006, 01:08:03
    #14
    Üyeliği durduruldu
    yzaydn adlı üyeden alıntı:
    Ya cidden çok saçma bi öneri olmuş firefoks yükle... :_))))
    öneri yapmadım yükle hiçbir yerde yazmıyor ilk sen yazdın
    denedin mi diye sordum
    Anlama kıtlıgı mı çekiyorsun!