usekes adlı üyeden alıntı:
radyo dinlemek istemiosan firefox kullan demek nası bi tavsiyedir anlamadım
bi de sitende nie kore dil paketi istio onu da çözebilmiş deilim...
sitede üstte frame olarak açılan radyo sadece internet explorerda çalışıyor, firefoxta çalışmıyor denemeden yorum yazmayın!