• 16-08-2007, 04:08:43
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Sinem Tuncer
  • 16-08-2007, 04:25:12
    #2
    bu bayan neci ?
  • 16-08-2007, 04:49:59
    #3
    Bence giriş'teki grafik amatör olmuş ,

    Resim üzerine R10 girişindeki gibi kaliteli butonlar kullanırsan göze daha hoş görüneceğinden eminim.

    Saygılar , Başarılar.
  • 16-08-2007, 13:52:21
    #4
    CekHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu bayan neci ?
    Son Tercih Dizisinde Oynuyor...

    Siteye gelince bence logo çok kötü...Değiştirsen iyi olur...
  • 16-08-2007, 14:03:54
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Dizinin birinde 5.-6. karakter olarak oynayan 17-18 yaşındaki bir bayan için fan sitesi kurmak ne kadar mantıklı acaba?