Konu
Sinem Tuncer
16-08-2007, 04:49:59
#3
ercan
Bence giriş'teki grafik amatör olmuş ,
Resim üzerine R10 girişindeki gibi kaliteli butonlar kullanırsan göze daha hoş görüneceğinden eminim.
Saygılar , Başarılar.