• 04-08-2007, 10:17:17
    #10
    Tasarım güzel bence...İlk bakışta hemen göze hoş geliyor.İçerik yoğunlaşırsa bu site tutar...Tebrikler...Dilerim istediğiniz yere gelir siteniz...
  • 05-08-2007, 01:50:46
    #11
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    çoğunluk olumlu yorumlar atmış. beğenilmek çok güzel
    çok teşekkürler yorumlarınız için
  • 05-08-2007, 02:28:20
    #12
    Üyeliği durduruldu
    çok kaliteli bir site olmuş,en güzeli bu valla
  • 05-08-2007, 02:44:40
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    icerigi gelistir tamamdir.
  • 05-08-2007, 04:06:46
    #14
    Üyeliği durduruldu
    resimlerde boşbakan kısmını sevmedim doğrusu değiştirmenizi öneririm
  • 05-08-2007, 04:20:30
    #15
    bence siten gayet güzel. tasarımın güzel olmuş. sadece grafiklerinde kullandığın fontu beğenmedim. (logonun altındaki linklerde: ANASAYFA KOMİK FLASHLAR.. filan bunlarda kullandığın font.)
  • 05-08-2007, 17:57:28
    #16
    Üyeliği durduruldu
    tasarım oldukça hoş bence komedi siteleri baktıgı zaman güldürmeli diye bir tez söz konusu olamaz bence

    komedi içeren sitelerin bu şekilde sade olmaları ve menulere kolayca ulaşılabilmesi önemli takribinde en önemli detaysa içeriğinin güldürebilmesi tabiki sitenizin özgün tasarımını gölgede bırakan ise kişisel fikrimdir



    yukarıda kullandıgınız yazı fontudur bence çok başarısız bir font

    daha sonra sağ bölümde kullandıgınız turuncu çok açık bir ton bence yazıları öldürüyor.

    iyi çalışmalar
  • 09-08-2007, 17:32:09
    #17
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    tam anlamıyla yayına girmiş bulunmaktayız. ek olarak mesajlaşma ve kullanıcı avatarı olayı eklenecek birde.
  • 09-08-2007, 18:10:47
    #18
    Hayırlı olsun hasan , tasarım güzel önünüz açık