• 02-08-2007, 06:11:43
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Geyuk.Net sonunda açıldı
    çok geniş ve kendine özel yazılımı ile yorumlarınıza açıldı...
    insaflı yorumlar lütfen
  • 02-08-2007, 22:49:27
    #2
    tasarım hoş biraz fazla içerik saglanırsa bu site tutar
  • 02-08-2007, 23:22:01
    #3
    çok hoş olmuş ama boş gözüküyo ilk bakışta biraz daha dolu biraz daha karışık olması lazım
  • 02-08-2007, 23:24:54
    #4
    Tasarım hoş, popüler videolardaki videoların açıklamalarının çok kısa olması biraz kötü durmuş.
  • 02-08-2007, 23:31:45
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bence tasarım geyik sitesine göre çok sade . Biraz daha cafcaflı olabilir gibi geldi Fazla abartmamak kaydıyla tabi.
  • 02-08-2007, 23:34:43
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Menünün kırmızı fonunun altında yeşil bir desen var. Orası çok kesik kalmış, tamam sitede renk olarak uyuştuğu yerler var ama ne bileyim... Çok hoş gelmedi bana, eğer bannerda ya da sayfada oradaki desene benzer birşeyler kullanabilirsen daha hoş gözükür derim :roll:

    Bu arada "mizahın merkezi" kısmındaki fontun ismini öğrenebilir miyim?
  • 02-08-2007, 23:50:54
    #7
    Gayet guzel olmus
  • 04-08-2007, 01:18:26
    #8
    Arka Planı değiştirir başka bişi koyarsan daha güzel olacana eminim bence r10daki çogu siteden güzel ellerine sağlık

    Eğer benide dinlersen popüler videolar var anasayfada orda izlenme var onu koymuşsun eklenme tarihinide koy bide puan koyarsan daha güzel olur yıldızlı olsun ama haheh hadi hayırlı olsun
  • 04-08-2007, 08:25:02
    #9
    Üyeliği durduruldu
    bence tasarım konusund adaha açık renkler kullansan daha iyi olur bana tasarımı soğuk ve itici geldi :S
    ama eminim sen bu domainle bu işi götürürsün başarılar