Konu
Geyuk.Net Açıldı...
04-08-2007, 10:17:17
#10
ozoz
Tasarım güzel bence...İlk bakışta hemen göze hoş geliyor.İçerik yoğunlaşırsa bu site tutar...Tebrikler...Dilerim istediğiniz yere gelir siteniz...