İstenilen bazı özellikler siteye eklendi arkadaşlar ;
- Özür mesajı yazılırken, mesaj yayınlandığında haber verilmesini istediğiniz kişinin e-mail adresini yazarak mesaj onaylandığında mail gönderilmesini sağlayabilirsiniz.
- Yazılan özür mesajlarının üzerine tıklayarak yorum yazabilir, puan verebilirsiniz.
- Dilediğiniz özür mesajının üstündeki kapat bölümüne tıklayarak, o mesajı kapatabilirsiniz.
Şunu da tekrar hatırlatmakta fayda var, özür mesajını yazıp gönderdikten sonra, anasayfada beliren mesajınızı maus ile ilk olarak nereye taşıyıp bırakırsanız, mesaj onaylandığında o alanda görüntülenir.
Yorumlarınızı ve önerilerinizi yazarsanız sevinirim.