teoGraf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fevkaldnn fevknde sanırım onaylı yayınlanıyor iletiler değilmi
Evet. Yoksa sitenin anasayfasında ne tür mesajlar görüneceğini tahmin edersiniz Onaylı olduğunu bile bile adamlar küfür vs yazıyor

asiespric adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özür yerine küfür etme olsaydı, daha çok tutardı
Kesinlikle. Ama ona göre bir domainim yok

Beddua.net var, kusurabakma.com var bu domainlere yapılabilir zamanla