fevkaldnn fevknde

sanırım onaylı yayınlanıyor iletiler değilmi
Evet. Yoksa sitenin anasayfasında ne tür mesajlar görüneceğini tahmin edersiniz

Onaylı olduğunu bile bile adamlar küfür vs yazıyor
Özür yerine küfür etme olsaydı, daha çok tutardı
Kesinlikle. Ama ona göre bir domainim yok
Beddua.net var, kusurabakma.com var bu domainlere yapılabilir zamanla