• 24-07-2010, 00:55:13
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Jeal0usy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama bilmenizide isterim arkadaşlar,çamur atmak çok kolaydır.Ben burda atıp tutmuyorum icraat yapmaya çaba gösteriyorum.Emin ol sadece ; http://forum.spycoders.com/showthread.php?t=131 bu linkteki konuyu hazırlamak için 7-8 saatimi verdim 1 günde.Kolay değil arkadaşlar.Çamur at izi kalsın.Çok yanlış birşey.Gerçekten üzüntü veriyor bunları görmek.
    camuruda benmi atmis oldum bu durumda
  • 24-07-2010, 00:58:48
    #20
    yok hocam sana birşey demiyorum ben kızmıyorumda haklısın sende kendine göre.Herkes kendine göre haklı sonuçta.Fikirleri değiştirmek zor olsa gerek.Açıkçası 67 takla atsam fikrin değişmeyecek,bana aldığın tavır değişmeyecek.O yüzden ne diyebilirimki

    Kontrol panelimden ss alırdım ama yanlıs anlaşılma olmasın diye almıyorum.-rep vermişler ön yargıda buna denir diye ss alırım ama almayacağım arkadaş kendisini bilir.
    "--hacker" yazmış.Önyargı buna deniyor.
  • 24-07-2010, 01:02:09
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Jeal0usy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok hocam sana birşey demiyorum ben kızmıyorumda haklısın sende kendine göre.Herkes kendine göre haklı sonuçta.Fikirleri değiştirmek zor olsa gerek.Açıkçası 67 takla atsam fikrin değişmeyecek,bana aldığın tavır değişmeyecek.O yüzden ne diyebilirimki

    Kontrol panelimden ss alırdım ama yanlıs anlaşılma olmasın diye almıyorum.-rep vermişler ön yargıda buna denir diye ss alırım ama almayacağım arkadaş kendisini bilir.
    "--hacker" yazmış.Önyargı buna deniyor.
    belli bir dusuncen yanlis, tamam hack onlemek icin hacki iyi bilmek lazim ama mantiken aslinda hacki bilmeden yada hacki ogretmeden de hack e karsi onlemler alinir. Nailmi hack yiyerek mesela
  • 24-07-2010, 01:06:09
    #22
    kuaza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    belli bir dusuncen yanlis, tamam hack onlemek icin hacki iyi bilmek lazim ama mantiken aslinda hacki bilmeden yada hacki ogretmeden de hack e karsi onlemler alinir. Nailmi hack yiyerek mesela
    hehe tabiki,bizim siteyede index bastılar.Neden ? Sunucuda açık vardı.Litespeed güncelle diye adama yalvardım.Şimdi hangimizin suçu oluyor bunlar ? Bilipte anlatanınmı,kafasının dikine gidenin mi
    Biz iyi adamlarız dicem kimse inanmıcak.İnanın hack mack hiçbir fikrim yok.Programla sitesi diye açtık.İstekler geldi isim uyumlu vs.Herkes hatta r10dada açmıştım konusunu.Aynı şeyi demişti bir arkadaş
    Burdaki yorum arkadaşlar bizi çocuk çocukla karıstırdı sanırım.Site site gezip hacklemeye çalışan.
    Öyle olsaydık bizde bilip bilmeden açık kullanır adımızı duyururduk litespeed sayesinde
    Ama biz dedikki açıklarınızı kapatın.
  • 24-07-2010, 04:48:41
    #23
    Üyeliği durduruldu
    sitenizin tasarimi ve yaptığınız tasarımlar çok güzel ama içeriğiniz hiç güzel değil.
  • 26-08-2010, 19:52:43
    #24
    Ücretsiz keylogger hizmetimiz devreye girmiştir.