yok hocam sana birşey demiyorum ben kızmıyorumda haklısın sende kendine göre.Herkes kendine göre haklı sonuçta.Fikirleri değiştirmek zor olsa gerek.Açıkçası 67 takla atsam fikrin değişmeyecek,bana aldığın tavır değişmeyecek.O yüzden ne diyebilirimki

Kontrol panelimden ss alırdım ama yanlıs anlaşılma olmasın diye almıyorum.-rep vermişler ön yargıda buna denir diye ss alırım ama almayacağım arkadaş kendisini bilir.
"--hacker" yazmış.Önyargı buna deniyor.