• 14-04-2006, 08:27:30
    #10
    kenan abi sonunda h0tmail i kullanmışın
  • 14-04-2006, 10:38:57
    #11
    deli_dana adlı üyeden alıntı:
    kenan abi sonunda h0tmail i kullanmışın
    azmettim kullandım :P

    yok bu olmamış bende farkındayım ama yakında gerçek resim upload ile kuracam bu arada ne haber kardeş nasıl gidiyo bakalım belki 1 haftaya kadar malatyaya gelirim görüşürüz
  • 14-04-2006, 17:39:20
    #12
    inşallah abi, ben bu akşam adanaya gidiyom ben de bir haftaya kadar geri dönerim gelirsen görüşelim abi
  • 14-04-2006, 18:35:16
    #13
    Üyeliği durduruldu
    malatyaya gittiğinizde benim için bol bol kanalboyunu gezin
  • 14-04-2006, 23:22:01
    #14
    Malatyasporlu adlı üyeden alıntı:
    malatyaya gittiğinizde benim için bol bol kanalboyunu gezin

    gezeriz be hemşo