deli_dana adlı üyeden alıntı:
kenan abi sonunda h0tmail i kullanmışın
azmettim kullandım :P

yok bu olmamış bende farkındayım ama yakında gerçek resim upload ile kuracam bu arada ne haber kardeş nasıl gidiyo bakalım belki 1 haftaya kadar malatyaya gelirim görüşürüz