• 08-02-2010, 22:31:02
    #37
    Hayırlısı olsun, sadece hosting iyi reklam yapar uzun giderse bu servis Botcular inşallah rahat bırakırlar burayı radmin.. R10'dan hızını alamayan ona damlamazsa iyidir.. whfturk isim yapıldımı yani marka oldunuz mu bu alanda reklam vermek isteyenler kapı olurlar.. r10'daki reklam potansiyeli gibi.
  • 08-02-2010, 22:32:50
    #38
    SuLeymanArsLan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun, umarım büyük yer sağlayıcılardan biri olma yolunda emin adımlarla ilerler..
    Hosting sektörüne girmiyorlar, "dosya hosting" yani rapidshare gibi bir sistem kuruluyor.
  • 08-02-2010, 22:36:40
    #39
    myload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu radminin değil bence.sponsor bağlantı diyebiliriz.En ilgiyi çekecek konu radminin konusudur diyerekten açtı heralde radmin.hayırlısı olsun
    Reklamın iyisi kötüsü olmaz
  • 08-02-2010, 23:09:06
    #40
    Hayırlı olsun radmin amca.
  • 08-02-2010, 23:34:16
    #41
    hayırlı olsun umarım daha iyi yerlere gelecektir.
  • 09-02-2010, 00:21:34
    #42
    inş iyi yerlere gelir yalnız oyun film gibi ***** paylaşımlara göz yummanız gerek
  • 09-02-2010, 00:27:12
    #43
    sunucuoptimizasyon.com
    Selçuk beyle bir ortaklık söz konusu mu ? Yoksa sponsorluk mu var radmin ?
  • 09-02-2010, 00:29:36
    #44
    Sitenin altındaki eğer sponsor yada aynı proje üzerinde bir ortaklık varsa kalıcı olur.Umarım hemenpaylas gibi olmaz,

    Hayırlı ve Başarılar olması dileğiyle
  • 09-02-2010, 00:33:35
    #45
    Üyeliği durduruldu
    dizaynı harika olmuş eline sağlık