• 09-02-2010, 14:49:25
    #55
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site selcuk'un projesi. Resmi açılışı henüz gerçekleşmedi. Ben manevi ortağıyım. Eksikleri biliyoruz. Giderilecek bir kaç güne.
    Para kazanma gibi bir amacı yok . Bi nevi Prestij projesi bu bizim için. Alt yapımızın gücünü göstermek boştaki sunucuları degerlendirmek için bir proje.

    Her zaman herşeyden para kazanılmaz. Tıpkı google'un Youtubeden her ay milyonlarca dolar zarar ediyor ama prestij kazanıyor.

    Para harcamanda Prestij kazanılmıyor bu devirde

    Çok abes kaçtı yaf (:
    google ile mars telekom'u karşılaştırma...

    google tabiki o kadar para harcar çünkü adam öyle bir altyapı kurmuş ki akıl almıyor...

    MARS ama datacenter vede nerdeyse 2000'e makinası vardır...
    Ama 2-3 ay işler kötü gitse sonunu düşünemiyorum...

    Birde o açıdan bak bence (:

    Ama ne diyelim hayırlısı olsun....
  • 09-02-2010, 14:51:35
    #56
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altyapı masrafının en son sorun olacağı yer olur dosyahosting.net. Artık yurtdışındaki ucuz hat türkiyede de mevcut, artık telekom hattı zorlunluluğu yok.
    Gerçi Selçuk Bey ve ekibi yurt dışı hat getirmişti sanırım.? Bunun üzerinden dağıtım yapılacak ise o zaman dediğiniz gibi maliyet açısından rahatlık olabilir. Maliyeti geçsek bile şöyle bir sorun var güzel ülkemin güzel insanları illegal içerik dolu bir çok dosya barındıracaklar ve bu dosyalar bildiğiniz gibi başta MÜ-YAP ve hemen arkasından birçok kişi/kurum ve firmayı mahkeme kapılarına götürecektir ve yaşanan tabloda az çok belli olacaktır.

    Alıntı
    BU SİTEYE ERİŞİM ENGELLENMİŞTİR

    Herhangi bir şehrimizdeki xx. Sulh Ceza Mahkemesi, xx/xx/xxxx tarih ve xxxx/xxx nolu kararı gereği bu siteye erişim TELEKOMÜNİKASYON İLETİŞİM BAŞKANLIĞI'nca engellenmiştir.
    ve sanırım bu durumda dosyaların barındırıldığı sunuculara da polisler el koyabilecekler. Açıkcası bu sistemin burada tutması çok kolay olur ama bir o kadarda zahmetli ve uğraştırıcı hatta sorunları peşine takan bir sistem olacaktır bana göre bir nevi ağrımayan başınızı ağrıtacaksınız

    Not : Bu tarz projelerin çıkması çok güzel hatta sevindirici bir durum. Sistemi karalamaya çalıştığımı yada kötülemeye çalıştığımı düşünmeyin sakın
  • 09-02-2010, 14:56:08
    #57
    sunucuoptimizasyon.com
    Axbilisim_Berk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçi Selçuk Bey ve ekibi yurt dışı hat getirmişti sanırım.? Bunun üzerinden dağıtım yapılacak ise o zaman dediğiniz gibi maliyet açısından rahatlık olabilir. Maliyeti geçsek bile şöyle bir sorun var güzel ülkemin güzel insanları illegal içerik dolu bir çok dosya barındıracaklar ve bu dosyalar bildiğiniz gibi başta MÜ-YAP ve hemen arkasından birçok kişi/kurum ve firmayı mahkeme kapılarına götürecektir ve yaşanan tabloda az çok belli olacaktır.



    ve sanırım bu durumda dosyaların barındırıldığı sunuculara da polisler el koyabilecekler. Açıkcası bu sistemin burada tutması çok kolay olur ama bir o kadarda zahmetli ve uğraştırıcı hatta sorunları peşine takan bir sistem olacaktır bana göre bir nevi ağrımayan başınızı ağrıtacaksınız

    Not : Bu tarz projelerin çıkması çok güzel hatta sevindirici bir durum. Sistemi karalamaya çalıştığımı yada kötülemeye çalıştığımı düşünmeyin sakın
    O konuda haklısınız. Elinin altında yayın yapan bir illegal dosya hosting servisi en ufak şikayette sunuculara el konulmasına kadar gidebilir. Anlamadığım şekilde rapidshare halen yayında ve bir kez bile herhangi bir engel ile karşılaşmadı ya devlet büyüklerimiz rapidshare den çok dosya indiriyor kapatılması işlerine gelmiyor yada başka bir güç engel oluyor. Ama türkiyedeki projelerde vurun engeli gitsin, sunucularınıda alın darma duman edin bu adamı anlayışı var.
  • 09-02-2010, 15:00:52
    #58
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O konuda haklısınız. Elinin altında yayın yapan bir illegal dosya hosting servisi en ufak şikayette sunuculara el konulmasına kadar gidebilir. Anlamadığım şekilde rapidshare halen yayında ve bir kez bile herhangi bir engel ile karşılaşmadı ya devlet büyüklerimiz rapidshare den çok dosya indiriyor kapatılması işlerine gelmiyor yada başka bir güç engel oluyor. Ama türkiyedeki projelerde vurun engeli gitsin, sunucularınıda alın darma duman edin bu adamı anlayışı var.
    Elazığlı ;

    Rapidshare ve hotfile öyle bir sistemki şu anda en büyük firmalar bile kullanmakta...

    Büyük firmaların şu anda birçok dosyaları rapidshare ve hotfile gibi yerlerde barınmakta...

    Vede haliyle devlet bu siteyi kapatınca bütün firmalar direk MUYAP yükleniyor...

    MUYAP'da yeter artık diyerek sistemi geri açıyor...

    Örnekleri olarak ;

    Rapidshare kapanmıştı 8 gün mü 9 gün mü kapalı kaldı sonra sistemi geri açtırdılar...

    Yani işin kısası parası olan bu devirde kral (:

    Bu işler böyle yürür yoksa şimdiye çoktan hotfile kapanmıştı...

    Hotfile sistemi öyle bir para dağıttı ki 1-2 ay içinde TR'de en iyilerinden olma yolunda halende ilerliyor...
  • 09-02-2010, 15:00:58
    #59
    Axbilisim_Berk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçi Selçuk Bey ve ekibi yurt dışı hat getirmişti sanırım.? Bunun üzerinden dağıtım yapılacak ise o zaman dediğiniz gibi maliyet açısından rahatlık olabilir. Maliyeti geçsek bile şöyle bir sorun var güzel ülkemin güzel insanları illegal içerik dolu bir çok dosya barındıracaklar ve bu dosyalar bildiğiniz gibi başta MÜ-YAP ve hemen arkasından birçok kişi/kurum ve firmayı mahkeme kapılarına götürecektir ve yaşanan tabloda az çok belli olacaktır.



    ve sanırım bu durumda dosyaların barındırıldığı sunuculara da polisler el koyabilecekler. Açıkcası bu sistemin burada tutması çok kolay olur ama bir o kadarda zahmetli ve uğraştırıcı hatta sorunları peşine takan bir sistem olacaktır bana göre bir nevi ağrımayan başınızı ağrıtacaksınız

    Not : Bu tarz projelerin çıkması çok güzel hatta sevindirici bir durum. Sistemi karalamaya çalıştığımı yada kötülemeye çalıştığımı düşünmeyin sakın
    Merhabalar

    Aslında böyle bir site sahibi olsam tutarım sabit bir eleman tek işi sunucuya yüklenen içeriği kontrol etmek baktım ki mp3, film, program (illegal olan) direk silerim. Bu şekilde ne başıma mahkeme işi açılır ne de sıkıntıya girerim.

    Aslında yüklenen dosyaların kontrolü çok da zor değil
  • 09-02-2010, 15:01:49
    #60
    Üyeliği durduruldu
    1- Logonuz yok.
    2- dosyahosting.com adresi sizdeyken neden banner'da dosyahosting.net adresini kullanıp, dosyahosting.net adresine girildiğinde neden bağlantılara dosyahosting.com adresi verilmiş anlamadım. Ordan oraya sürüklüyor insanı.
    3- Yasa dışı dosya ihbar gibi bir sayfa eklemeniz yararınıza olacaktır.
    4- Üye işlemleri sayfasında iken dosyalarımı göster dediğimde sayfa içinde sayfa açıyor ve alert kutusu çıkıyor.
    5- Tasarım bence bir şey içermemesine rağmen karışık ve göz yorucu gözüküyor. wrapper_back.png resmi gereksiz bence ve beyaza yakın bir arka plan bu tür bir site için daha iyi olurdu.

    Ayrıca yatırımınız için tebrik ederim.
  • 09-02-2010, 15:02:54
    #61
    aynen bu zihniyet değişmediği sürece zaten türk webmasterları pek sağlam tutunur bir proje ortaya koyamaz ne yazık ki. Youtube u bir türk vatandaşının açtığını düşünsenize acaba şuan ki youtube gibi popüler olabilirmiydi.? Bence olamazdı ilk senesini doldurmadan sahibi hapise sitede çöplüğe giderdi kesin. rapidshare konusunda ise bende anlayamıyorum doğrusu. Koskoca google'a ait olan youtube sitesini kapatabilen bir devlet illegal içerik kaynağı rapidshare a engel koyamıyor. insanın aklına acaba devletin başındakiler rapidshare'ı satın mı aldı diyesi geliyor
  • 09-02-2010, 15:03:36
    #62
    Üyeliği durduruldu
    helperman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar

    Aslında böyle bir site sahibi olsam tutarım sabit bir eleman tek işi sunucuya yüklenen içeriği kontrol etmek baktım ki mp3, film, program (illegal olan) direk silerim. Bu şekilde ne başıma mahkeme işi açılır ne de sıkıntıya girerim.

    Aslında yüklenen dosyaların kontrolü çok da zor değil
    Kontrol zor değil ama paylaşım sitelerine yüklenen içeriğin %50'sinden fazlası illegal zaten. Yani illegal tamamen engellenirse kimse bu sistemi kullanmaz.
  • 09-02-2010, 15:04:03
    #63
    tr de biraz zor ama sonu hemenpaylaş gibi olmasın