• 08-02-2010, 17:08:06
    #10
    Hayırlı olsun radmin Amca.. Başarılar..
  • 08-02-2010, 17:09:18
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben yeniyim galiba
    güzel espri sizinle konuşmak için menejerinizlemi görüşmemiz lazım .p
  • 08-02-2010, 17:10:10
    #12
    Misafir
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben yeniyim galiba
    kilit + ban
  • 08-02-2010, 17:54:57
    #13
    admin kısmı çalışmıyor
  • 08-02-2010, 17:59:23
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    domain amatörce olmuş sanki elimizde bu vardı da bunu kullandık gibi.
  • 08-02-2010, 17:59:23
    #15
    hayırlı olsun
  • 08-02-2010, 18:00:13
    #16
    Piyasamıza hayırlı uğurlu olsun
  • 08-02-2010, 18:01:17
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun.
  • 08-02-2010, 18:01:44
    #18
    Üyeliği durduruldu
    ADmin paneli nerede
    Hayirli olsun