Türk WebMasterlerin kendilerini geliştirebilmesi ve sizlerin de tecrübelerinden faydalanmak amacı ile forum sitemizi açmış bulnuyoruz. Amacımız sadece "Bilişim Teknolojileri" alanında hizmet vermektir. Bu sebeple r10 bizim esin kaynağımız olmuş, bize öncülük etmiştir. Olumsuz eleştirilerinizi şimdiden görür gibi olsamda çıktığımız bu yolda bize destek verecek olan tüm Türk Web Masterlere teşekkür ederim.
Bizlere Destek vermek isteyenler www.turkwebmaster.gen.tr adresinden ulaşabilir,
Şayet, zahmet olmaz ise www.turkwebmaster.gen.tr/register.php adresinden üye olabilirsiniz.
Saygılarımla.
TürkWebmaster Online!
22
●1.169
- 22-12-2009, 22:40:07Hayırlı olsun adre başarılar diliyorum umarım alt yapını bu platforma aktararak iyi işler çıkarabilirsin.
- 22-12-2009, 23:15:59Yorumunuz için teşekkür ederim öncelikle.. Malumunuz açılalı henüz 4. günü, bunu ilk aşamada hit getirmesi açısından koyduk, daha sonra kaldırılacaktır bu tip kategoriler..antishareware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle