• 22-12-2009, 23:18:39
    #10
    adre006 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumunuz için teşekkür ederim öncelikle.. Malumunuz açılalı henüz 4. günü, bunu ilk aşamada hit getirmesi açısından koyduk, daha sonra kaldırılacaktır bu tip kategoriler..
    Yanlış anlamayın ama ilk izlenim çok önemlidir, hit için sitenin içeriğine uygun konular, kategoriler bulmalısınız bence.
  • 22-12-2009, 23:22:37
    #11
    antishareware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış anlamayın ama ilk izlenim çok önemlidir, hit için sitenin içeriğine uygun konular, kategoriler bulmalısınız bence.
    Düşüncenize saygı duyuyorum, tekrardan teşekkürler..
  • 23-12-2009, 17:40:53
    #12
    Öncelikle hayırlı ve uğurlu olsun. Tasarım sade ve güzel olmuş. Başarılar.
  • 23-12-2009, 17:46:40
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Güzel olmuş.
    üye de oldum MGSRN adında
  • 23-12-2009, 17:53:51
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun.Başarılar.
  • 23-12-2009, 18:13:53
    #15
    Hayırlı olsun arkadaşım başarılar
  • 23-12-2009, 18:55:26
    #16
    AtakanUslu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle hayırlı ve uğurlu olsun. Tasarım sade ve güzel olmuş. Başarılar.
    Teşekkür ederim, siteyede bekleriz : )
    fenArt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel olmuş.
    üye de oldum MGSRN adında
    Teşekkürler, hayırlı olsun.
    hostingrehber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun.Başarılar.
    Teşekkür ederiz, eksik olmayın.
    dead86 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun arkadaşım başarılar
    Sende Sağol, eksik olma..

    Hepinize kolay gelsin.

    Saygılarımla.
  • 23-12-2009, 19:29:38
    #17
    kalıcı olucağını düşünmüyorum. Webmaster sitesine göre tasarımı yarım yamalak olmuş. İçerik olarakta çok yanlış konular seçilmiş. O kategorilerden gelecek hitlerin sizlere hiç bir faydası olmayacağını bilmeniz gerekirdi. Belki web masterlara göre değil ama yeni kullanıcılara hitap edebilir siteniz. Bu sözlerimin doğrulunu zamanla zaten anlayacaksınızdır.

    anlamadığım konu ise olumlu yorum yazanlar neye göre yazdı acaba. yoksa benmi anormalim
  • 23-12-2009, 20:20:06
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Başarılar dilerim, hoş olmuş.