• 07-02-2006, 17:50:29
    #10
    Misafir
    kotukedi sen beni güldürüyon allahta seni güldürsün yaa
  • 07-02-2006, 17:52:02
    #11
    valla yabancı.. bilmiyom ama bana verdiğiniz sitelerden www.tarkanfan.be ile uğraşıyom şimdi..

    altına 1-2 kücük hile falan koydum... istersen ekleyim kenarlara benim sitelerin reklamlarını koyacam...
    1-2 mp3 biraz da farklı içerik bulursam sana da bana da faydalı olur düşüncesindeyim...
  • 07-02-2006, 23:13:37
    #12
    Misafir
    allahımm kedi bu senin kaçıncı toplist başlık açman sayamıyorum artık çok komiksin
  • 08-02-2006, 03:31:07
    #13
    Misafir
    üstteki flaglar süper, avrupa birliği gibi
  • 08-02-2006, 08:32:42
    #14
    Üyeliği durduruldu
    beyler mükemmel desteksiniz bize çene değil iş lazım artık
  • 08-02-2006, 09:15:06
    #15
    Üyeliği durduruldu
    kotukedi adlı üyeden alıntı:
    bize çene değil iş lazım artık
    Evet haklısın, çene değil iş lazım gerçekten. Ama o iş için de bilgi ve birikim lazım herşeyden önce.

    Yaş kaç bilmiyorum, hedefin nedir onu da bilmiyorum ama benden sana nacizane abi tavsiyeleri:

    - Eğer halihazırda bir kitle yoksa yabancı toplist işine girme, çünkü hayalkırıklığına uğrayacaksın. Toplist, hitlist işleri onlarda bizdeki gibi dönmüyor. Hakeza dönse bile milyonlarca site arasından öne çıkabilmek için gerçekten iyi programlanmış, iyi hazırlanmış, iyi hizmetler sunan bir scripte ihtiyacın var.

    - Tasarımı klasik olmaktan biraz çıkarmış gibisin, ama yine de çok yetersiz. Biraz surf yap, biraz yabancı hit listleri gez.

    - Eğer gerçekten de gezersen özellikle alman toplistlerinin içler acısı durumu sana şunu düşündürtecektir: "ulan bu herifler bu basit scriptlerle bu kadar üye bulmuşlarsa ben daha fazlasını bulurum". Velakin kazın ayağı öyle değildir. Çok basittir o toplistler ama hedef kitle diye bir şey var ve onlar tam da hedef kitleye yöneliktir. (genel mantıktan ziyade bilmemnefunlaritoplist.de şeklinde algıla burayı)

    Ve son söz:
    Eğer yılan olmak istiyorsan bunu sakın solucanken deneme!

    Amacım hakaret ya da küçük düşürme falan değil, sadece iyiliğin için.


    Saygılar
  • 08-02-2006, 10:10:14
    #16
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler..
  • 08-02-2006, 12:13:22
    #17
    Platin üye
    merhabalar
    İngilizce Türkçe bir site açtım diyelim
    Siteme Avrupa IP si girerse ingilizce açılsın Türkiye IP si girerse Türkçe açılsın olurmu böyle bir şey
  • 08-02-2006, 12:32:07
    #18
    Üyeliği durduruldu
    anlamadım ? daha açıklayıcı anlatırmısın öyle olmasını mı istiyorsun yoksa isteöiyormusun ?