merhabalar
İngilizce Türkçe bir site açtım diyelim
Siteme Avrupa IP si girerse ingilizce açılsın Türkiye IP si girerse Türkçe açılsın olurmu böyle bir şey
Evet olur, TR Ip ile girilirse TR sayfa, bunun dışındaki IP ile girilirse ENG sayfa açtırabilirsin. Bunun için PHP 'REMOTE_ADDR'
(The IP address from which the user is viewing the current page. ) değişkenini kullanarak bir if döngüsü hazırlaman yeterli. http://tr.php.net/reserved.variables
Evet olur, TR Ip ile girilirse TR sayfa, bunun dışındaki IP ile girilirse ENG sayfa açtırabilirsin. Bunun için PHP 'REMOTE_ADDR'
(The IP address from which the user is viewing the current page. ) değişkenini kullanarak bir if döngüsü hazırlaman yeterli. http://tr.php.net/reserved.variables
açıklaman için teşekkürler. Sanırım bu dil seçeneğini değiştir butonu koymaktan daha akıllıca olur
bab türkiye tamam avrupaya başladım bile siteler eklenmeye başlıyor.... Haftaya kadar baya bir yer kat edicez inş..
sence türkçe isimli bir site ile avrupaya açılmak akıllıcamı. Ayrıca Türkiyede olduğundanda kat kat ve daha kaliteli rakiplerin olacak; bunlara hazırlıklımısın?
Abi delircem yaa.. yok yok bu böyle olmayacak.. kusura bakma kötükedi sana denk geldi.. ama dayanamıyorum artık.. nedir bu hitlist/toplist olayları bu kadar.. onu geçtim.. kötükedi sitenin tasarımı hoş görünüyo en basit örnek giriyorum topliste.. 10 adet site çıkıyo karşıma.. 5 tane mp3 sitesi diğer 5 taneside video ve *****.. abi başka konu yokmu yav.. Bu mudur bizim webmasterliğimiz. toplist, mp3, ***** ve genel bir forum (vbulletin). başka site yapamıyoruz demekki...
Allah aşkına başka bişeyler yapın. şu yeni siteler arasında hitlist toplist gördükçe link değişiminde mp3 siteleri gördükçe deli oluyorum artık.. delirdim bea..