• 08-02-2006, 18:02:13
    #28
    Üyeliği durduruldu
    heyytt daha da gaza geldim gidiyorum anasına gelmiyorum 4 ay
  • 10-02-2006, 13:20:16
    #29
    Misafir
    saturn; madem delirdin bu siteleri görmekten o zaman kendi siteni açma, phpbb inan bana vbulletinden daha fazla kullanılıyor.
  • 10-02-2006, 13:30:09
    #30
    Üyeliği durduruldu
    GmnD adlı üyeden alıntı:
    saturn; madem delirdin bu siteleri görmekten o zaman kendi siteni açma, phpbb inan bana vbulletinden daha fazla kullanılıyor.
    Ne ilgisi var.. ben vbulletini eleştirdiğimi hatırlamıyorum.. Problem siteyi ne ile yaptığın değil içeriğinde ne olduğu.. İstersen bu r10'daki "Yeni Web Siteleri" forumuna girip bi say.. Ne demek istediğimi görmezden gelerek kimse bişey kazanamaz..
  • 10-02-2006, 20:27:17
    #31
    Misafir
    boklu kedi şimdide avrupayı topladı sırada mars var hitlazım marsa açılıyor
  • 10-02-2006, 20:28:22
    #32
    Misafir
    kedi banada yardım etsene bende ortadoğuya açılmak istiyom
  • 10-02-2006, 20:28:43
    #33
    Misafir
    zeynelkoc adlı üyeden alıntı:
    kedi banada yardım etsene bende ortadoğuya açılmak istiyom
    ondan sonra beraber güney afrikaya açılırız dimi
  • 10-02-2006, 20:29:49
    #34
    Misafir
    dur olm deniz aşırı yerlere gitmiyelim hemen

    önce bi asya filan yapalım oradan bi muz kabuğuna biner afrikaya geçerik
  • 10-02-2006, 20:30:55
    #35
    Misafir
    tamam öyle olsun ama afganistana açılmayalım ora tehlikeli
  • 10-02-2006, 20:31:24
    #36
    Misafir
    daha iyi işte gider savaşı bitiririk