GmnD adlı üyeden alıntı:
saturn; madem delirdin bu siteleri görmekten o zaman kendi siteni açma, phpbb inan bana vbulletinden daha fazla kullanılıyor.
Ne ilgisi var.. ben vbulletini eleştirdiğimi hatırlamıyorum.. Problem siteyi ne ile yaptığın değil içeriğinde ne olduğu.. İstersen bu r10'daki "Yeni Web Siteleri" forumuna girip bi say.. Ne demek istediğimi görmezden gelerek kimse bişey kazanamaz..