• 04-05-2007, 17:31:48
    #10
    eleştirilmeden büyüyemezsin
  • 04-05-2007, 19:39:40
    #11
    Üyeliği durduruldu
    smmugler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok komik hahaha bak zorladım olmadı
    sen ne diyosun ya
    buraya konu açan bu yorumları göze alarak açar + bu domain ne kadar iyiki bide domaini savunuyorsun bana
  • 04-05-2007, 23:12:08
    #12
    Sen siteme yorum yaptın ben de yorumuna yorum yaptım anlaştık mı
  • 05-05-2007, 00:22:08
    #13
    Üyeliği durduruldu
    smmugler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen siteme yorum yaptın ben de yorumuna yorum yaptım anlaştık mı
    senin bu şekli kullanarak yorum yapma hakkın yok tamam mı
    madem o kadar yorum yapmak istiyorsunuz düzgün yorumlar yapın
  • 05-05-2007, 00:48:55
    #14
    tamam tartışmaya son verelim
  • 05-05-2007, 09:22:47
    #15
    beğenmedim temayı ne biçim font büyüklüğü onlar

    gene gereksiz forumlardan bir tanesi
  • 07-05-2007, 00:49:01
    #16
    şimdi bu forum mu sitemi once ona bakmalı ...

    isim guzel bence akılda kalıcı ama yenilikçi arayışlara baslamak lazım artık, millet forum gorunce direk kacıyor ..

    başarılar kardeşim ..
  • 07-05-2007, 07:55:42
    #17
    şimdide vista teması moda oldu
  • 07-05-2007, 10:27:12
    #18
    Evet saçma olmuş orası

    Ama ilerde devamı gelecek anlamı vermek amacıyla yazılmış olabilir..