smmugler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen siteme yorum yaptın ben de yorumuna yorum yaptım anlaştık mı
senin bu şekli kullanarak yorum yapma hakkın yok tamam mı
madem o kadar yorum yapmak istiyorsunuz düzgün yorumlar yapın