• 21-07-2005, 01:53:35
    #10
    Üyeliği durduruldu
    çok güzel hemen üye oluyorum abisi...
  • 21-07-2005, 01:57:20
    #11
    Üyeliği durduruldu
    http://www.hitlazim.com/forum/forum_...=24&PN=1&TPN=1

    hatta ilk paylaşımımda yaptım , tüm r10 ailesei sizide paylaşımlara davet ediyorum
  • 21-07-2005, 02:06:18
    #12
    Üyeliği durduruldu
    güzel... hiç de üşenmemişsin walla..
  • 21-07-2005, 02:25:07
    #13
    Misafir
    Malatyasporlu adlı üyeden alıntı:
    http://www.hitlazim.com/forum/forum_...=24&PN=1&TPN=1

    hatta ilk paylaşımımda yaptım , tüm r10 ailesei sizide paylaşımlara davet ediyorum
    İnsanlarla Dalga Geçilmesinden hiç hoşlanmam
    Bu Adamı Hiç Tanımam, fakat hiçbir insan kötü bir şey yapmadıgı halde asagılanmayı haketmez.
    İstersen dünyanın en iyi webmasteri ol ama ilk önce adam ol !

    Bu konuyla ilgili hiçbirşey duymak istemiyorum.
    Bilen bilir, sakin,saygılı,dürüst birisiyim.
    Fakat Bazen istisnalarımda olur.
  • 21-07-2005, 02:32:41
    #14
    Harbiden Ya Siz Toyken Size Boyle Davransalar Ne Yapardınız Kimbilir...
    Hepiniz/Hepimiz Binlerce insan'a Ulasıyoruz Site/Sitelerimizle Yakıstıramadım ..
  • 21-07-2005, 02:37:21
    #15
    Üyeliği durduruldu
    GmnD adlı üyeden alıntı:
    İnsanlarla Dalga Geçilmesinden hiç hoşlanmam
    Bu Adamı Hiç Tanımam, fakat hiçbir insan kötü bir şey yapmadıgı halde asagılanmayı haketmez.
    İstersen dünyanın en iyi webmasteri ol ama ilk önce adam ol !

    Bu konuyla ilgili hiçbirşey duymak istemiyorum.
    Bilen bilir, sakin,saygılı,dürüst birisiyim.
    Fakat Bazen istisnalarımda olur.
    abisi dalgamı geçiyoruz
    aşşağılama varmı mesajlarımda ilk önce ona bak.. sonra karar ver.

    benim bunu yapmamın tek nedeni forumda spam yapması

    yeni falan diyemi böle yaptım

    en kral webmaster gelip burda bu şekilde ikide bir reklam yaparsa onada yaparım

    acaba bu çocuğuda (beyazzenci) forumda benden başka takdir eden varmı 'azminden dolayı' çocuk azimli bu yüzden hep sevmişimdir ama gelirde spam yaparsa bende yaparım

    anladınmı ?
  • 21-07-2005, 02:49:30
    #16
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar her sitenin tanıtımı için 4 adet farklı başlık açılırsa burada burası çöplük olur!
    ben forum yöneticisi olsam forumdan uzaklaştırırım 4 mesaj açanı!
  • 21-07-2005, 02:50:26
    #17
    Üyeliği durduruldu
    ben de tanımam ama görüldüğü üzere tanıyanlar var ve her mesajda huzurlar kaçmış..
  • 21-07-2005, 02:51:54
    #18
    Üyeliği durduruldu
    pigeontechs adlı üyeden alıntı:
    arkadaşlar her sitenin tanıtımı için 4 adet farklı başlık açılırsa burada burası çöplük olur!
    ben forum yöneticisi olsam forumdan uzaklaştırırım 4 mesaj açanı!
    işte bende onun için yaptım , yoksa bu forumda adım gibi eminimki beyazzenciyi benden daha fazla takdir ve dolayısıyla seven yok..

    ama işte bazı arkadaşlar bi fırsat bulup 'aha forumda garizmatik olacam' diye bilip bilmeden bişeyi okumadan yazıyor.. yok hani umurumda olan bi arkadaş olsa.. neyse uzatmayalım..