GmnD adlı üyeden alıntı:
İnsanlarla Dalga Geçilmesinden hiç hoşlanmam

Bu Adamı Hiç Tanımam, fakat hiçbir insan kötü bir şey yapmadıgı halde asagılanmayı haketmez.
İstersen dünyanın en iyi webmasteri ol ama ilk önce adam ol !
Bu konuyla ilgili hiçbirşey duymak istemiyorum.
Bilen bilir, sakin,saygılı,dürüst birisiyim.
Fakat Bazen istisnalarımda olur.
abisi dalgamı geçiyoruz
aşşağılama varmı mesajlarımda ilk önce ona bak.. sonra karar ver.
benim bunu yapmamın tek nedeni forumda spam yapması
yeni falan diyemi böle yaptım
en kral webmaster gelip burda bu şekilde ikide bir reklam yaparsa onada yaparım
acaba bu çocuğuda (beyazzenci) forumda benden başka takdir eden varmı 'azminden dolayı' çocuk azimli bu yüzden hep sevmişimdir ama gelirde spam yaparsa bende yaparım
anladınmı ?