pigeontechs adlı üyeden alıntı:
arkadaşlar her sitenin tanıtımı için 4 adet farklı başlık açılırsa burada burası çöplük olur!
ben forum yöneticisi olsam forumdan uzaklaştırırım 4 mesaj açanı!
işte bende onun için yaptım , yoksa bu forumda adım gibi eminimki beyazzenciyi benden daha fazla takdir ve dolayısıyla seven yok..

ama işte bazı arkadaşlar bi fırsat bulup 'aha forumda garizmatik olacam' diye bilip bilmeden bişeyi okumadan yazıyor.. yok hani umurumda olan bi arkadaş olsa.. neyse uzatmayalım..