• 24-04-2007, 19:37:25
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yeni blogum. 15 saatlik calısmadan sonra bu kadar olabildi Cok genel bi blog olacak resim-elektrik-teknoloji-webdeki güzel siteler gibi.. Yorumlarınızı bekliyorum

    Nichts ist wirklich wichtig
  • 24-04-2007, 19:54:03
    #2
    çok güzel olmuş emek harcandığı belli.yanlız şunu soracaktım etiketleri logonun altına nasıl aldın? ve logoyu nasıl yaptın? bide arkaplan resmini nasıl koydun?(biraz fazla soru sordum herhalde :P)
  • 24-04-2007, 20:10:59
    #3
    begendigene sevindim

    Arka alan resmi icin hemen body altına bunu koyacan

    background:$bgcolor;
    background-image:url('resminin adresi');
    background-position: top center;
    background-repeat: no-repeat;
    background-attachment: fixed;

    tabi benimki resim sabit scrool bar cevirdikce aynı kalıyoo son iki satır onu saglıyor.

    logoyuda photoshoptan new diyip transparant-saydam bir background olusturdum.Harfleri yazdım sonra control+T tusuna basarak harfları yamulttum. sonra altlarına gölgeeekt yapaya calıstım.

    <b:section class='header' id='header' maxwidgets='3' showaddelement='no'>
    3 un yerine 2 yazacaksın no yerine de yes yazacaksın.sonra etiket kodunu ekleyip sayfa ögesinde ekliyecesin
  • 24-04-2007, 20:36:06
    #4
    photoshoptan başka logo yapmak için kullanılan program var mı abi bildiğin?