çok güzel olmuş emek harcandığı belli.yanlız şunu soracaktım etiketleri logonun altına nasıl aldın? ve logoyu nasıl yaptın? bide arkaplan resmini nasıl koydun?(biraz fazla soru sordum herhalde :P)