Konu
nayloon.blogspot.com
24-04-2007, 19:54:03
#2
maestro10
çok güzel olmuş emek harcandığı belli.yanlız şunu soracaktım etiketleri logonun altına nasıl aldın? ve logoyu nasıl yaptın? bide arkaplan resmini nasıl koydun?(biraz fazla soru sordum herhalde :P)