• 27-04-2007, 20:13:45
    #10
    Adsense kolik...
  • 02-05-2007, 21:11:01
    #11
    Üyeliği durduruldu
    turktayfa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne amaçla açtınız acaba bu siteyi
    kime ne ????
  • 03-05-2007, 00:30:54
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Ntie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burası reklam yeri değilki,
    Tasarım'da sana ait değilmiş..
    Şefkini kırmak istemem ve yinede kırmayımda sen hiç böyle kendini yorma Lütfen sana yazık. Git 10ytl ver bir domain al 25ytl ver birde host al 40ytl 'ye herşeyi sana ait bir site yap O zaman herkez alkışlar işte..
    Malesef dogru söylüyorsun
  • 03-05-2007, 00:40:19
    #13
    Üyeliği durduruldu
    googlepages e hiç güvenme ben güvendim boşa gitti. Şartlara bandwidth sınırı koymamışlar sanırım birine çevirttim şartları bunu söylemedi dosyalarıma erişim kapandı o kadar emek boşuna. Gerçi sen ciddi bir site olarak düşünmemişsin sanırım adesense ile hile yapmayı planlıyosun. Ama olsun hayıtlı olsun daha güzel şeyler yapman dileğiyle
  • 04-05-2007, 12:16:45
    #14
    Üyeliği durduruldu
    sendevar.com adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    googlepages e hiç güvenme ben güvendim boşa gitti. Şartlara bandwidth sınırı koymamışlar sanırım birine çevirttim şartları bunu söylemedi dosyalarıma erişim kapandı o kadar emek boşuna. Gerçi sen ciddi bir site olarak düşünmemişsin sanırım adesense ile hile yapmayı planlıyosun. Ama olsun hayıtlı olsun daha güzel şeyler yapman dileğiyle
    ne yile yapmasından bahsediyorsun sen ya??!!!
    ne için hile yapıcam benim zamanım yok diye googlepages kullanıyorum zamanım olsa domain ve host alıp kullanıcam
    ELİMDE Bİ PROJE OLMADAN DOMAİN VE HOST ALMAK SAÇMA, BU NEDENLE ALMADIM YAZIN YAPACAĞIM
    LÜTFEN BİLİP BİLMEDEN HİLE GİBİSİNDEN KONUŞMA İFTİRADIR BU!!
  • 04-05-2007, 12:31:20
    #15
    okanbsd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kime ne ????
    ise bize ne? Neden forumu kirletiyorsunuz?

    okanbsd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ELİMDE Bİ PROJE OLMADAN DOMAİN VE HOST ALMAK SAÇMA, BU NEDENLE ALMADIM YAZIN YAPACAĞIM
    Elinizde bir proje yoksa neden site açıyorsunuz?
    İnternetteki çöp dağları katlanarak artsın diye mi?

    Ayrıca burada paylaşıyorsanız eleştirilere de saygı duymalısınız!
  • 04-05-2007, 13:28:08
    #16
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşım senin yaptıgın site neye benziyorki bana çamur atıyorsun proje diyorsun tamam eywallah sende warmıı yok
    sitede hep alıntı haberler war
    eleştirilere herzman açığım
  • 04-05-2007, 13:37:50
    #17
    Ayinesi iştir kişinin lâfa bakılmaz!
  • 04-05-2007, 17:27:06
    #18
    okanbsd arkadaşım burası bir webmaster forumu ve bu başlığı açtınsa iyi yada kötü her türlü eleştiriye açık olman lazımdır gerçek hayattaki gibi eleştirilmeyen kimse bir yere gelemez eleştirileceksinki yanlışlarını anlayıp düzelteceksin tavrın hiç hoşuma gitmedi sitene bişe diyemem ama tavrın inan bana çok berbat beğenen siteni beğenir beğenmeyen beğenmez burdaki arkadaşlara sorduğuna göre yani bu başlığı açtığına göre bize soruyosun demektir nasıl olmuş diye ama biri gelmiş güzel demiş saol demişsin diğeri gelmiş beğenmemiş afedersin nerdeyse küfür edeceksin! bu resmen bir hakarettir. bu tarz itamlarda sana kimse bulunmadığı sürece lütfen sende kimseye bulunma

    ayrıca bir sayfada 8 tane birden google reklamı kullanman ban sebebidir bunuda belirteyim!... google amca bir sayfada en fazla 4 taneye izin veriyo sen ikiye katlamışsın. Saygılarımla