okanbsd arkadaşım burası bir webmaster forumu ve bu başlığı açtınsa iyi yada kötü her türlü eleştiriye açık olman lazımdır gerçek hayattaki gibi eleştirilmeyen kimse bir yere gelemez eleştirileceksinki yanlışlarını anlayıp düzelteceksin tavrın hiç hoşuma gitmedi sitene bişe diyemem ama tavrın inan bana çok berbat beğenen siteni beğenir beğenmeyen beğenmez burdaki arkadaşlara sorduğuna göre yani bu başlığı açtığına göre bize soruyosun demektir nasıl olmuş diye ama biri gelmiş güzel demiş saol demişsin diğeri gelmiş beğenmemiş afedersin nerdeyse küfür edeceksin! bu resmen bir hakarettir. bu tarz itamlarda sana kimse bulunmadığı sürece lütfen sende kimseye bulunma

ayrıca bir sayfada 8 tane birden google reklamı kullanman ban sebebidir bunuda belirteyim!... google amca bir sayfada en fazla 4 taneye izin veriyo sen ikiye katlamışsın. Saygılarımla