Coder By HayaLeT adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben demiyorum beni eleştirmeyin ama bi arkdaşın benim hakkımda hile yapmak için açmış siteyi demesine çok gıcık oldum! forumda yeni web siteleri bölümüne bakarsanız bende insanların web siteleri hhakkında yorum yaptım artılarını da söledim eksilerinide, ama şu var ki eleştirmeyi hakarete hatta gıybete iftiraya çevirenler var benm sözüm o insana sadece yanlış anlamayyın