Coder By HayaLeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
okanbsd arkadaşım burası bir webmaster forumu ve bu başlığı açtınsa iyi yada kötü her türlü eleştiriye açık olman lazımdır gerçek hayattaki gibi eleştirilmeyen kimse bir yere gelemez eleştirileceksinki yanlışlarını anlayıp düzelteceksin tavrın hiç hoşuma gitmedi sitene bişe diyemem ama tavrın inan bana çok berbat beğenen siteni beğenir beğenmeyen beğenmez burdaki arkadaşlara sorduğuna göre yani bu başlığı açtığına göre bize soruyosun demektir nasıl olmuş diye ama biri gelmiş güzel demiş saol demişsin diğeri gelmiş beğenmemiş afedersin nerdeyse küfür edeceksin! bu resmen bir hakarettir. bu tarz itamlarda sana kimse bulunmadığı sürece lütfen sende kimseye bulunma

ayrıca bir sayfada 8 tane birden google reklamı kullanman ban sebebidir bunuda belirteyim!... google amca bir sayfada en fazla 4 taneye izin veriyo sen ikiye katlamışsın. Saygılarımla
sekiz tane yok 3 reklam birimi 1 tane bağlantı google forumuna girip bakarsan görürsün
ben demiyorum beni eleştirmeyin ama bi arkdaşın benim hakkımda hile yapmak için açmış siteyi demesine çok gıcık oldum! forumda yeni web siteleri bölümüne bakarsanız bende insanların web siteleri hhakkında yorum yaptım artılarını da söledim eksilerinide, ama şu var ki eleştirmeyi hakarete hatta gıybete iftiraya çevirenler var benm sözüm o insana sadece yanlış anlamayyın