Romantik web masterlere :) - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Romantik web masterlere :)
30
●
1.780
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Web Siteleri - Site Tanıtımı
Romantik web masterlere :)
1
2
3
4
23-04-2007, 20:51:58
#28
Gunahkar
Üyeliği durduruldu
Webmaster bilgisayar başından kalkarsa romantik olmaya zaman ayırabilir
Neyse konu dağılmasın, SeytaN güzel güzel. Emeğine sağlık
23-04-2007, 20:52:45
#29
SeytaN
izmirli_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
pm ne bak...
Aldım teşekkür ederim bakıyorum.
24-04-2007, 20:53:39
#30
MMA
Üyeliği durduruldu
batuhan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Webmaster bilgisayar başından kalkarsa romantik olmaya zaman ayırabilir
Neyse konu dağılmasın, SeytaN güzel güzel. Emeğine sağlık
Üstteki yazıya katılıyorum...
İsim Güzel
Tasarım ile biraz daha ilgilenebilirsin
Birde Aşagıdaki linkleri ve reklamları biraz azaltırsan iyi olur...
24-04-2007, 23:39:05
#31
SeytaN
Tavsiyelerin için teşekkür ederim.Linkleri mümkün mertebe azalttım.Tasarım zamanla oturacaktır
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler