batuhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Webmaster bilgisayar başından kalkarsa romantik olmaya zaman ayırabilir Neyse konu dağılmasın, SeytaN güzel güzel. Emeğine sağlık
Üstteki yazıya katılıyorum...
İsim Güzel
Tasarım ile biraz daha ilgilenebilirsin
Birde Aşagıdaki linkleri ve reklamları biraz azaltırsan iyi olur...