• 22-04-2007, 14:55:08
    #10
    merak ettim şu müzigi
  • 22-04-2007, 15:10:56
    #11
    iletişimden günde 50 tane mail atıyorlar nerden buluruz bu şarkıyı diye
  • 22-04-2007, 17:23:00
    #12
    Üyeliği durduruldu
    SeytaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iletişimden günde 50 tane mail atıyorlar nerden buluruz bu şarkıyı diye
    1 YTL ye söylerim desen günde 50 ayda 1500 YTL

    Merak ettim bende ama açılmıyor site
  • 22-04-2007, 18:28:33
    #13
    Hostta sorun var akşam düzelecek diyorlar.Bekliyorum bende açıldığında dinlersiniz şarkıyı
  • 22-04-2007, 19:09:17
    #14
    Allaha adı ne harbi bende meark ettim ? sitede açılmıo
  • 23-04-2007, 00:45:51
    #15
    Valla şuan açık site kapanmadan dinleyin belli olmaz heran kapanabilir
  • 23-04-2007, 00:56:06
    #16
    güzel şarkıymış

    Şahsenem --- Anladım Anladım

  • 23-04-2007, 04:15:19
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Simsek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Romantik webmaster mı olur...

    Webmaster dediğin abaza olur....

    Ayrıca site bende açılmadı :S
    zuhahaha ne alaka ya webmaster dediğin neden abaza olsun Bu arada site güzel olmuş aklıma gelmişken sitendenki mp3 modülünü nerde bulabilirim
  • 23-04-2007, 09:32:48
    #18
    Burdan Yükleyebilirsin ceys ama uyarayım çok trafik harcıyor