Konu
Romantik web masterlere :)
23-04-2007, 04:15:19
#17
ceys
Üyeliği durduruldu
Simsek adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Romantik webmaster mı olur...
Webmaster dediğin abaza olur....
Ayrıca site bende açılmadı :S
zuhahaha
ne alaka ya webmaster dediğin neden abaza olsun
Bu arada site güzel olmuş aklıma gelmişken sitendenki mp3 modülünü nerde bulabilirim