Simsek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Romantik webmaster mı olur...

Webmaster dediğin abaza olur....

Ayrıca site bende açılmadı :S
zuhahaha ne alaka ya webmaster dediğin neden abaza olsun Bu arada site güzel olmuş aklıma gelmişken sitendenki mp3 modülünü nerde bulabilirim