Romantikforum.com
7
●855
- 09-04-2007, 00:44:42yani sen şimdi millete abazamı demek istiyorsun ?kaan1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neyse forum geç açılıyor bu 1 sorun
tema hoşuma gitti gerçekten güzel ama lisansın yok ise bence alman lazım warsa sorunyok
ama adına göre bi forum yapmanlazım yani romantiklik ile motorlu talıtlar ne alaka en basitinden
gidip saçma bölümler açmayın şiirler hoş sözler nebilim vs vs gibi bölümler olsun varsın
anladın umarım
Yani diğer genel forumlardan pek farkı yok..
eyw Saolasın =)
