• 04-04-2007, 21:06:54
    #1
    Üyeliği durduruldu
    www.romantikforum.com Sitemi Değerlendirirmisiniz Daha Henuz 3 Gunluk =)
  • 04-04-2007, 21:11:57
    #2
    Bildiğin forum işte... Yani diğer genel forumlardan pek farkı yok..

    Tema sanki forumu sadece bayanlara hitap ediyor gibi göstermiş geldi bana...
  • 04-04-2007, 21:16:29
    #3
    Üyeliği durduruldu
    BayanLarın cok oldugu bi yerde ErkekLer Daha Fazla dııl midir eyw Saolasın =)
  • 09-04-2007, 00:40:04
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Kardes HayırLı oLsun Site qüzeL iyi ßasarıLar eLde Edersin Umarım ! ...
  • 09-04-2007, 00:44:42
    #5
    kaan1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BayanLarın cok oldugu bi yerde ErkekLer Daha Fazla dııl midir eyw Saolasın =)
    yani sen şimdi millete abazamı demek istiyorsun ?

    neyse forum geç açılıyor bu 1 sorun
    tema hoşuma gitti gerçekten güzel ama lisansın yok ise bence alman lazım warsa sorunyok

    ama adına göre bi forum yapmanlazım yani romantiklik ile motorlu talıtlar ne alaka en basitinden

    gidip saçma bölümler açmayın şiirler hoş sözler nebilim vs vs gibi bölümler olsun varsın

    anladın umarım
  • 10-04-2007, 16:59:20
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Türk milletinin Genel sorunu bu abazalıkla alakası yok =) Sitenın gırısındeki yönelndırmeden kaynaklanıyor Geç açılması onlar ayarlancak =) yorumun ıcın tesekkur ederım
  • 10-04-2007, 17:46:27
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ploop ve ploop gibilerin sitesi romatıgım benim...
  • 11-04-2007, 16:03:14
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Gündem - Eğlence - spor

    kategorilerindeki forumlar tamamiyle gereksiz bence.Bi konunun üstüne yoğunlaş ayrıca tema hoş olmuş