BayanLarın cok oldugu bi yerde ErkekLer Daha Fazla dııl midir

eyw Saolasın =)
yani sen şimdi millete abazamı demek istiyorsun ?
neyse forum geç açılıyor bu 1 sorun
tema hoşuma gitti gerçekten güzel ama lisansın yok ise bence alman lazım warsa sorunyok
ama adına göre bi forum yapmanlazım yani romantiklik ile motorlu talıtlar ne alaka en basitinden
gidip saçma bölümler açmayın şiirler hoş sözler nebilim vs vs gibi bölümler olsun varsın
anladın umarım