kaan1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
BayanLarın cok oldugu bi yerde ErkekLer Daha Fazla dııl midir eyw Saolasın =)
yani sen şimdi millete abazamı demek istiyorsun ?

neyse forum geç açılıyor bu 1 sorun
tema hoşuma gitti gerçekten güzel ama lisansın yok ise bence alman lazım warsa sorunyok

ama adına göre bi forum yapmanlazım yani romantiklik ile motorlu talıtlar ne alaka en basitinden

gidip saçma bölümler açmayın şiirler hoş sözler nebilim vs vs gibi bölümler olsun varsın

anladın umarım