Nasıl Tema ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nasıl Tema ?
10
●
594
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Web Siteleri - Site Tanıtımı
Nasıl Tema ?
1
2
31-05-2009, 10:41:11
#1
milworm
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar temanın çok güzel olduğunu düşünüyorum sizin fikriniz nedir ?
ZoroLan.info - Sanal alemin en iyi Blog sitesi
Reklamı da oraya nasıl koydum bilmiyorum ama çok güzel oldu
31-05-2009, 11:39:03
#2
MujaHeed
Hoş olmuş ama bence renk paletleriyle çalışmalısın.
31-05-2009, 12:23:47
#3
Punch
Güzel, göze hoş bir tema olmuş.
31-05-2009, 12:28:24
#4
DaBuLyU
Üyeliği durduruldu
Hız bakımından süper, renk bakımından sıfır..
31-05-2009, 15:14:20
#5
FeaRL3SS
bir kaç düzenleme ile daha güzel olacağına inanıyorum.
31-05-2009, 15:19:46
#6
Anarchist
Açıkcası ben beğenmedım, bence başka temalar aramalısın.
31-05-2009, 15:23:12
#7
milworm
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar renk bana güzel geldi ama ?
O kadar da kötü olduğuna inanmıyorum.
Alıntı
bir kaç düzenleme ile daha güzel olacağına inanıyorum.
Ne gibi düzenleme ?
31-05-2009, 15:23:17
#8
SpHinX
Site gerçekten güzel ama tema harbiden berbat be usta =)
31-05-2009, 22:09:54
#9
spider58
Üyeliği durduruldu
Beğenmedim =)
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler