• 31-05-2009, 10:41:11
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar temanın çok güzel olduğunu düşünüyorum sizin fikriniz nedir ?
    ZoroLan.info - Sanal alemin en iyi Blog sitesi
    Reklamı da oraya nasıl koydum bilmiyorum ama çok güzel oldu
  • 31-05-2009, 11:39:03
    #2
    Hoş olmuş ama bence renk paletleriyle çalışmalısın.
  • 31-05-2009, 12:23:47
    #3
    Güzel, göze hoş bir tema olmuş.
  • 31-05-2009, 12:28:24
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hız bakımından süper, renk bakımından sıfır..
  • 31-05-2009, 15:14:20
    #5
    bir kaç düzenleme ile daha güzel olacağına inanıyorum.
  • 31-05-2009, 15:19:46
    #6
    Açıkcası ben beğenmedım, bence başka temalar aramalısın.
  • 31-05-2009, 15:23:12
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar renk bana güzel geldi ama ?
    O kadar da kötü olduğuna inanmıyorum.
    Alıntı
    bir kaç düzenleme ile daha güzel olacağına inanıyorum.
    Ne gibi düzenleme ?
  • 31-05-2009, 15:23:17
    #8
    Site gerçekten güzel ama tema harbiden berbat be usta =)
  • 31-05-2009, 22:09:54
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Beğenmedim =)