• 01-06-2009, 00:13:17
    #10
    Platin üye
    en üstteki "Sitemizi en iyi şekilde görüntüleyebilmek için Mozilla Firefox Tarayıcısını Kullanın." yazısı olmasa hoş .
  • 01-06-2009, 00:18:05
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bencede renkler çok göz yorucu