Nasıl Tema ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nasıl Tema ?
10
●
594
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Web Siteleri - Site Tanıtımı
Nasıl Tema ?
1
2
01-06-2009, 00:13:17
#10
gotRoot
Platin üye
en üstteki "Sitemizi en iyi şekilde görüntüleyebilmek için Mozilla Firefox Tarayıcısını Kullanın." yazısı olmasa hoş .
01-06-2009, 00:18:05
#11
wm_xfreex
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bencede renkler çok göz yorucu
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler