• 22-05-2009, 19:27:24
    #1
    Uzun zamandır aklımda olan projeyi gerçekleştirmenin mutluluğu ile site hakkında görüşlerinizi almak isterim? Sitede eksik yada abartı birşey görürseniz lütfen çekinmeden söyleyin

    Tema Merkezi - WordPress Tema, Joomla Tema, vBulletin Tema, SMF Tema, DataLife Engine Tema, Tema İndir
  • 22-05-2009, 20:58:04
    #2
    Üyeliği durduruldu
    heralde dle , güzel olmuş tebrikler , özgün ve güncel içerikle başarılı olacağına inanıyorum arkadaşım
  • 22-05-2009, 21:01:57
    #3
    Üyeliği durduruldu
    çok güzel olmuş gerçekten.
    dle sistemine bayılıyorum...
    İçeriği güncel tutarsan iyi oLur..
  • 22-05-2009, 21:07:35
    #4
    Evet altyapısı DLE en iyi bildiğim sistem güncel ve farklı olmaya çalışıcam umarım başarabilirim Sağolun arkadaşlar.
  • 23-05-2009, 00:29:01
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun
  • 23-05-2009, 01:08:10
    #6
    bu dle çokmu iyi mesela adultta tutarmı
  • 23-05-2009, 02:16:41
    #7
    SanalKarizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu dle çokmu iyi mesela adultta tutarmı
    DLE herşeyde tutar kendimden biliyorum PR 4 marez sitem var Her şekilde tutar biraz işi bilmek lazım

    Sayende, spider58
  • 23-05-2009, 09:23:45
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Gercekten de cok guzel olmus.

    Basarilar
  • 23-05-2009, 09:46:47
    #9
    Üyeliği durduruldu
    güzel çalışma tebrikler.