• 23-05-2009, 15:36:40
    #10
    Sağolun arkadaşlar
  • 23-05-2009, 17:39:11
    #11
    Tebrik ederim dostum uğraşlarının fazlasıyla karşılıgını alacagın bir site
  • 23-05-2009, 17:42:20
    #12
    hayırlı olsun biraz dolaşalım bakalım.
  • 23-05-2009, 18:41:36
    #13
    Exclion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrik ederim dostum uğraşlarının fazlasıyla karşılıgını alacagın bir site
    Sağol üstad

    webkarizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun biraz dolaşalım bakalım.
    Daha pek bir içerik yok ama zamanla doldurcaz inşallah
  • 23-05-2009, 20:07:20
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Tasarımın cidden çok harika. Tema siteleri her zaman tutmuştur senin siteninde tutması dileğiyle... doğru dokunuşları yap gerisi kendiliğinden gelir.
  • 23-05-2009, 21:00:15
    #15
    Sağolasın dostum umarım düşündüğüm şekilde yükselir site
  • 23-05-2009, 21:13:39
    #16
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    sitede çok turuncu renk var mesela bazı kısımları gri tonlarda yapsan daha hoş olabilir siyaha yakın bir tonda gri ,turuncu ile çok uyumludur. ama turuncuyu seven biri olarak böylede güzel hayırlı olsun
  • 23-05-2009, 23:24:58
    #17
    pdstudio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sitede çok turuncu renk var mesela bazı kısımları gri tonlarda yapsan daha hoş olabilir siyaha yakın bir tonda gri ,turuncu ile çok uyumludur. ama turuncuyu seven biri olarak böylede güzel hayırlı olsun
    Bütün linkler turuncuydu hocam sadece üzerine gelindiği zaman görünen bölümü siyaha yakın koyu gri tonda yapmıştım fikrinizi göz önünde bulundurucam,teşekkür ederim öneri için