• 21-05-2009, 18:36:50
    #1
    Eyw. Tşkler Arkadaşlar ... NeySe Oraya da Konu Açamadık Falan Filan yazıyo konu açamazsınız falan :-) vazgeçtim zatén(=
  • 21-05-2009, 18:42:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Yanlış kategoriye konu açtın sanırım dostum
  • 21-05-2009, 18:46:16
    #3
    https://www.r10.net/link-degisimi/

    açacağın yer