• 12-12-2005, 15:45:17
    #1
    Arkadaslar biraz acemice oldu ama ilk PHP sitem ve PHP yi bu siteyi yaparken ögrendim..
    Site Hakkında Yorumlarınızı Bekliyorum

    www.acemkizi.com
  • 12-12-2005, 19:26:38
    #2
    http://www.umutvadisi.com eski tasarımı
  • 12-12-2005, 21:47:26
    #3
    Furkaned sana tasarım söyle demedik :P

    hazir tema o bi yerden indirdim
  • 13-12-2005, 02:09:06
    #4
    eheh yok SoS yanlis anlama biliyorum orda görmüştüm art niyetim yok yani
  • 13-12-2005, 02:28:17
    #5
    Üyeliği durduruldu
    güzel temaymış ama... bu arada arkadaşım başkalarının yada bilen birilerinin arasında php yi bu sitede öğrendim felandeme rezil olursun, benden bir arkadaş uyarısı sana, farklı algılama, site PhpNuke, yani sitenin yazılım php, kuracak kişinin php bilgisine sahip olup olmaması önemli değil, panelindne database oluşturmasını bile nherkes kurabilir bu siteyi.. Site hakkındaki yorumlarıma gelecek olursak, en baştada dediğim gibi tema güzel, ama içerik artırmalısın...
  • 13-12-2005, 08:40:42
    #6
    ok kaan saol

    icerik artırıyorum onun cabasindayim
  • 13-12-2005, 08:41:21
    #7
    furkaned adlı üyeden alıntı:
    eheh yok SoS yanlis anlama biliyorum orda görmüştüm art niyetim yok yani
    estagfurullah kardes
  • 13-12-2005, 16:43:47
    #8
    Misafir
    b azı bolumlerı zıyaretcılerede aç ıstersen mesela adam İLETİŞİM bolumune gırmek ıcın uye olması gerekıyo :S

    Kısıtlı bir alana ulaşmaya çalışıyorsunuz.

    Üzgünüz, sitemizin bu bölümü sadece kayıtlı kullanıcılar içindir.

    Buraya tıklayarak ücretsiz kayıt olabilir, daha sonra
    bu bölüme kısıtlamalarla karşılaşmadan erişebilirsiniz. Teşekkürler.

    [ Geri Dön ]
  • 13-12-2005, 16:50:14
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    HoBaa adlı üyeden alıntı:
    Üzgünüz, sitemizin bu bölümü sadece kayıtlı kullanıcılar içindir.
    Bu yazıyı gördüğüm heryerden kaçıyorum. çok lazım olsada başka kaynak arıyorum..nuke klasiği öğg oldum heryerde bu yazı!