güzel temaymış ama... bu arada arkadaşım başkalarının yada bilen birilerinin arasında php yi bu sitede öğrendim felandeme rezil olursun, benden bir arkadaş uyarısı sana, farklı algılama, site PhpNuke, yani sitenin yazılım php, kuracak kişinin php bilgisine sahip olup olmaması önemli değil, panelindne database oluşturmasını bile nherkes kurabilir bu siteyi.. Site hakkındaki yorumlarıma gelecek olursak, en baştada dediğim gibi tema güzel, ama içerik artırmalısın...