• 13-02-2007, 11:58:35
    #19
    Vedsu Sen Yaparsın Ya, Eline Sağlık: ) Güzel Olmus..
  • 13-02-2007, 11:59:30
    #20
    eyw. evrenim
  • 13-02-2007, 12:17:01
    #21
    bencede güzel olmuş
    hiç değilse farklı ve göze hoş geliyor
    helal olsun
  • 13-02-2007, 12:31:44
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Forumu kendin yazman cok güzel
    Başarılar.
  • 13-02-2007, 12:37:28
    #23
    en sevdiğim bölüm o işte, forum
    teşekkürler, inş. başarılı olacaz daha sırada röportajlar var dandadadan bizi bekliyo